Jak telebimy kuszą Polaków

Panuje przekonanie, że ruchome, podświetlane reklamy są kilkakrotnie bardziej zauważalne i zapadające w pamięć niż tradycyjne. Reklamy na ledach – bo o nich mówimy – są już w Polsce bardzo modne. Oferują je firmy, które sprowadzają telebimy z Azji, głównie Chin, ale także rodzimi producenci tego sprzętu.
telebim reklama
Nowoczesny telebim umożliwia eksponowanie reklam tekstowych i graficznych w całej gamie kolorów. Urządzenia te, emitujące reklamy przeważnie na zewnątrz, muszą być odporne na działanie warunków atmosferycznych. Często składają się z mniejszych modułów, co ma tę zaletę, że daje możliwość dowolnego kształtowania wymiarów reklamy. Właściciele telebimów oferują wiele możliwości w zakresie prezentowania reklam na telebimach. Przykładami mogą tu służyć oferujący ekran led w Gdańsku, czy Bogatyni, którzy w swoich miastach oferują tę nowoczesną formę promocji.

Telebimy mogą być sterowane z komputera, ale produkowane są również nowoczesne urządzenia z własną pamięcią, które nie wymagają stałej współpracy z komputerem. Oprócz ekranów emitujących reklamy (zobacz więcej w serwisie), które zamontowane są stacjonarnie, możemy również znaleźć wiele ofert ekranów mobilnych, które udostępniane są na różnego rodzaju targi, koncerty czy imprezy sportowe.

Oczywiście tajemnica sukcesu skutecznej reklamy prezentowanej na telebimach, tak jak innych form reklamy zewnętrznej jest miejsce, gdzie usytuowany jest telebim.

Jeśli masz chęć zdobyć większą ilość informacji na omawiany temat, kliknij na ten odnośnik tu (http://www.purevent.pl/blog/czym-musi-charakteryzowac-sie-efektywny-klimatyzator-biurowy/), a znajdziesz w tamtym miejscu dużo interesujących danych.

Co więcej, podobna lokalizacja telebimu może być bardziej atrakcyjna dla określonych produktów. Dobra reklama na ekranie led w Bytomiu, gdzie w centrum zamontowano ekran ledowy, może być przykładem reklamy, która dociera do dużej ilości odbiorców, ponieważ zainstalowana jest w centrum miasta w pobliżu węzłów komunikacyjnych.

Zobacz również

Reklama w mieście

Reklama outdoorowa
Jednym z często wykorzystywanych sposobów na przydanie klientów wybranej marce jest wykorzystanie billboardów. Są to tablice lub plakaty o wielkich wymiarach, używane na zewnątrz obiektów. Jest to jeden z bardziej typowych elementów krajobrazu dużych miast, podobnie jak neony. billboardy najczęściejposiadają oświetlenie, dzięki czemu są widoczne także w nocy. Ten typ reklamy jest bardzo efektywny, ze względu na wymiary.


Stoi ona w miejscu, przez które przewija się duża ilość odbiorców reklam różnego rodzaju. Podobnie jak reklamy telewizyjne, różni potencjalni odbiorcy oglądają reklamy na ekranach o różnych porach, aby więc przebić się z reklamą do grupy docelowej, segreguje się spoty i wyświetla pewne reklamy o ustalonej porze dnia.
Podpatrzone na: www.medas-media.com.pl
20/05/18, 07:14
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.